fredag 13 mars 2009

Bot mot leda!

Mitt tips är att tänka på något helt annat än vad jag ska ha till middag. För mig blir det oftast resor... Resor som är utförda, planerade eller bara önskade. I mitt undermedvetna är allt nog förknippat med mat, För helt plötsligt dyker det upp ett härligt mat minne eller en matdröm... Kan man klassa detta som arbets skada? Få ut på försäkringen? Kanske inte, det är ju inget jag lider av. Om inga idéer kommer kolla i Tom Sjöstedt Årets kock 2008 www.tomsjostedt.se och läs hans veckomeny. Han är kul och pillar ihop vardagen med mat, ungar och träning (hans mat/träningsvanor analyserade i friskis o svettis senaste tidning).
Fortfarande ingen inspiration? Gå tillbaka till dina fransos polare, dom verkar fatta.. /Spara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar