torsdag 22 januari 2009

Jag är avundsjuk!

Jag har på fullaste allvar tagit Sparas matkonto som en utmaning. Jag vill också äta billig mat (men samtidigt god, näringsrik och guldkantad). Så egentligen är jag bara väldigt, väldigt avundsjuk när jag försöker antyda att de bara äter rårivna morötter och vitkål där ute i Skogen. Och att kokta rödbetor och hummus är... glamouröst??! Hahaha.
I Skogen äter de sparsamma fantastiskt god mat, jag blir ofta avundsjuk, framför allt på deras sommarmat: grillade foreller, solvarma tomater och nyskördade primörer... Inte bara gott, massor av vitaminer, fina fetter och välgörande fytokemikalier dessutom. Mer om det senare!
/Slösa

1 kommentar:

  1. This is a good blog, thanks for sharing.



    ***************************
    $$ WIN BIG CASH $$

    ***************************

    /\
    |
    |
    |
    Really Works!

    SvaraRadera