torsdag 1 oktober 2009

Det finns platser kvar...

Jag fick just veta att det finns enstaka platser kvar på vår kurs Gourmetbönor 17 oktober. Det blir en heldag tillsammans med Helena och mig, där vi lagar en gourmetbuffé med baljväxter som huvudingrediens tillsammans. Mellan varven föreläser jag om alla de fantastiska fördelar baljväxter har för vår hälsa och hur man kan få in mer av dessa sköna bönor i sin matvardag.

Vi avlutar med att äta all den god mat vi lagat! 

Släng dig på, det kommer att bli superkul!
Anmäl dig här!

Och ja, det blir lite grädde i maten hälsar Helena från Sardinien... 

/Ulrika

2 kommentarer:

  1. Hej, är det här en kurs som kommer återkomma? Jag är väldigt intresserad av att lära mig hur man kan få in mer av baljväxter i vardagen men kan inte detta datum.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas det! Jag ska sätta mig och planera våren i nästa vecka. Återkommer! Skicka gärna ett melj till info@rasmart.se om du vill vara garanterad information kring kommande kurser!/Ulrika

    SvaraRadera