tisdag 8 september 2009

Finns det terapi?



Hemma från Gotland. Det var fantastiskt. Bra väder, pyttelite regn, mycket sol och vind. P surfade och vi andra slappade och turistade. Eftersom alla kusinerna var med hade barnen det toppen.


Det var min pappas födelsedag vi firade. Alla som känner min pappa vet att han älskar Gotland och att kolla på ruiner och kyrkor. Vår present var att följa efter honom som en liten flock gutefår och inte knota... Genom alla 99 (eller så...) kyrkor som finns på ön. Riktigt så många orkade vi inte med, men han var nöjd, och vi med...


Hur var det att resa med familjen då? 13 viljor. Jätte kul måste jag säga! Satsa på ett rum till varje familj och snåla inte på maten!


Apropå mat, så fattade jag på resan hur knäpp jag egentligen är... När alla drog till Fårö, tvingade jag min lilla familj att ta en senare färja. Bara för att jag måste köpa rökta flundor. Det kanske inte finns mat på Fårö? Kan det finnas en större katastrof än att lunchen blir försenad? Min svägerska som inte är så bekant med mina charmigaste och mest fanatiska sidor, blev inte lite förvånad när ett smörgåsbord dukades upp mellan raukarna. Prick klockan 12. Basta!
Den som vrider på huvudet ser en bild från botaniska trädgården. Ja ja, jag ska lära mig att rotera bilderna, imorgon kanske... /Helena

1 kommentar:

  1. Testa att trycka Ctr+R resp Ctr+L för att rotera bilder.

    SvaraRadera