fredag 17 april 2009

Kostnadsfri kostrådgivning!!

Det är dags för expansion! Vi vill helt enkelt ha fler läsare! Och för det behöver vi din hjälp.
Om du rekommenderar vår blogg Råsmart till (minst) 10 vänner som du tror skulle vilja ha tips och inspiration, erbjuder vi dig personlig kostrådgivning. Du registrerar helt enkelt vad du äter under tre dagar och utifrån det får du tips på hur du skulle kunna optimera ditt näringsintag utifrån vad du vill uppnå. Kanske vill du bli av med ett par kilon, få ett stabilare blodsocker, få bukt med en orolig mage eller bara orka mer. Eller kanske har du bara drabbats av matleda och vill ha lite inspiration?
Kostrådgivaren ger sin tips på hur du optimerar näringsintaget och kocken tipsar om hur du kan få maten att smaka ännu bättre.
Råden utgår från din situation, din nuvarande hälsa, vad du tycker om och vad du äter för typ av mat nu.

Låter inte det toppen så här års?

Så här gör du:

Skicka ett mejl till minst 10 vänner där du tipsar om vår blog, Råsmart: rasmart.blogspot.com
Skicka en kopia till oss, info@rasmart.se.
Därefter får du anvisningar om hur du gör när du registrerar ditt matintag under tre dagar, som vi baserar våra råd på. Vi ber dig också skriva vad du vill uppnå och hur din nuvarande situation ser ut, för att vi ska kunna anpassa våra råd till just dig.

Rådgivningen görs mejlledes och inget kommer att publiceras här utan medgivande!

Hoppas att du nappar på vårt erbjudande och att du vill hjälpa oss att växa!

Ulrika och Helena

8 kommentarer:

  1. Bra idé på hur man utökar sin läsarkrets!
    Hoppas jag varit till någon hjälp nu när jag skickat vidare till 10 vänner! :)

    SvaraRadera
  2. Inte för att jag vet om det genererat i några nya läsare för er, men jag har länkat till er iaf två gånger från min blogg.

    Jag har definitivt mer än 10 läsare per dag så vi får väl hoppas att några av dem klickat sig vidare till er!

    SvaraRadera
  3. Säkert, tack snälla Blomman!

    SvaraRadera
  4. Jag lägger upp er i min inforuta på facebook, hoppas att nån hittar hit!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Var på väg att länka från min blogg till ditt toppenäggande inlägg om ägg, men så kom hyperbacillen from hell på besök. Några godingar inplanerade framöver som jag kan rycka i ;-)

    /Fjällmor

    SvaraRadera
  6. Helena, här är länken;
    http://hillesnille.blogspot.com/2009/02/brod.html

    SvaraRadera
  7. Vässar pennan inför alla recept som ska skrivas!/ Helena

    SvaraRadera