tisdag 15 juni 2010

HUGO 4 ÅR!!


Det är på minuten 4 år sedan jag satte tänderna i en stabbig (gräslig) broccoligratäng på BB, Danderyds sjukhus. Den smakade gudomligt. Vi hade precis kommit upp på avdelning 16 efter en  marathonliknande - men häftig! - förlossning Jag blev snuvad på förlossningsfikat, för jag rullades iväg till en operationssal efter Hugos ankomst och då får man inte äta.
Så när jag hade vaknat och fick en många timmar gammal sjukhusanrättning framför mig höll jag på att dåna av lycka.
Nu är det alltså 4 år sedan och idag "väckte" vi Hugo (han var redan vaken, låg och upplyste lillebror om att "idag fyller jag år, Herman!!") med svenska jordgubbar och "Jag må han leva". (Välling respektive havremjölk till Hedda och Herman!)
Just nu åker han båt med mormor, morfar och Herman i Brunnsviken och inspekterar prinsessans slott. 
Ikväll blir det sockerchockkalas och massor av lek.

4 år.

Wow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar