tisdag 6 april 2010

BOK

Vilken påsk!
Hela familjen utom jag åkte till landet. Och blev magsjuka. Själv låste jag in mig här hemma ägnade hela påsken åt böcker, lite jobb, små feng shui-attacker. Dessutom massor av träning (yoga, styrka, löpning, grytidiga morgonpromenader i ett tomt Stockholm...)
Jag är pigg, stark, utvilad, uppladdad och taggad.
Så har jag invigt balkongen. Söderläge är härligt den här tiden på året!
Där har jag suttit i solen med Råsmarta brownies, sojalatte och ett manus. JAJJAMÄNSAN, för er som inte visste: En bok tar form! En Råsmart bok för familjer som vill ha ett njutbart liv med bra mat, sömn och motion för hela familjen. Och få det att funka i vardagen.
Texten är hos redaktören nu. I helgen pillade jag det sista och nu är det hans tur att nagelfara texten.
Det är så hiskeligt spännande! Jag har hela magen full av fjärilar!
Januari 2011 kommer den ut, stay tuned...

Kram
Ulrika

2 kommentarer:

  1. Spännande med boken! Måste vara hur kul som helst att se den växa fram, fundera, trixa och fixa med idéer och recept. :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med solen!!! Och kul med boken förstås. Har du nåt recept på de där råsmarta browniesarna kanske?

    SvaraRadera