onsdag 28 april 2010

Ny soffa!

Den är fantastisk. En hörnsoffa. Passar bra med grönt te. Man kan sitta säkert 7-8 personer i den. Vi får plats hela stora familjen utan problem. Den har ett härligt hörn där man kan sitta och kura skymning på kvällarna, med utsikt över hela långa St Eriksgatan och den myllrande trafiken där. Parisiskt. Lockande att bli sittande här. Stanna här istället för att sticka ut och springa. Men jag har gjort mig en riktigt viktig erfarenhet: Soffan är skönast efter en löptur! 

Kram
Ulrika

1 kommentar:

  1. Härligt med ny soffa, jag vill också ha en ny sen vad som känns som år och dagar nu. Men jag velar för mycket och får för mig att jag måste ha avtagbar klädsel som går att tvätta (hittar modellen men inte klädseln). I alla fall tills den dagen kommer då jag vet att det aldrig förtärs diverse rätter och drycker sittandes eller halvliggandes i soffan längre (och det kommer ju aldrig ske, bara att acceptera vem man är liksom).

    SvaraRadera