söndag 28 juni 2009

ÄNTLIGEN!


Nu tar Råsmart semester! Själv ska jag jäsa lite till, för att sedan föda barn i mitten av augusti. Som jag längtar!! Och som sönerna längtar efter den lilla bebisen! 
Jäser gör jag i Bohuslän och vid en liten sjö i Östergötland, där den enda påminnelsen om civilisationen är att man KAN höra några kor från andra sidan sjön. Ibland.

I höst händer det mycket spännande med Råsmart. Helena och jag kommer att hålla kurser i Råsmart matlagning, där vi kombinerar våra kunskaper: Jag föreläser om mat och hälsa och Helena inspirerar alla till nya äventyr i köket. Jag kommer att hålla kurser där man lär sig göra godis och desserter utan mjölk, socker och gluten. Mer information om kurserna kommer efter sommaren!  

Under våren har jag även skrivit ett par spännande artiklar och krönikor för olika tidningar om bland annat mat som gör oss vackra (!) och mat och mental prestation. Jag hojtar när de kommer! 

Hoppas att ni får en riktigt skön sommar med massor av näringsrik mat, vila och eftertanke!

/Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar