onsdag 2 december 2009

Tuttar på vift och kvällsskål Deluxe



Jag har varit i Köpenhamn. Utan familjen. Som i: Bara Jag! Som i: Inga blöjor. Som i: Sitta på café och prata ostört. 
Jag hälsade på en kompis och gjorde en spännande intervju, som jag får återkomma till vid senare tillfälle.
Det är lite speciellt för en ammande mamma att resa bort. 
Tuttarna blir helt enkelt skitstora! 
Och när man kommer hem har man massor att bjuda på, bokstavligt talat. 
Hedda trodde inte sina ögon. Hon åt och åt och åt, sen skrattade hon så hon kiknade, det var så smittande och underbart. Hon bara skattade och skrattade och skrattade! Bara av att se på mig! 

Hugo och Herman struntar i tuttarna, men blev superglada för en kvällsskål deluxe, som ni kan se på bilden här: Fruktstang med Jordgubbssmak, som ser ut som "riktigt" godis. För även om det är dadlar och nötter osv, som jag själv också gör godis av, så minns jag från min egen barndom att det är något speciellt med "köptas". Till det kvällens kosttillskott: Multivitamin, c-vitamin och kalciumbamse. Som de också älskar att få.

Nu ska Hedda och jag ut på promenad i decembersolen!

Kram 
Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar